piątek, 18 października 2013

Zamuł w szkole ^^

O dziwo w szkole dzisiaj było fajnie :D Spędzałam czas z Panią O. czyli moją przyjaciółką, która na razie nie chce ujawnić swojego imienia (żeby było tajemniczo XD) Mieliśmy dzisiaj na angielskim zastępstwo z panią, która musiała uczyć dzieci odliczania czasu ... No i w ten sposób razem z Panią O. zrobiłyśmy kilka fotek :D Moge Wam je pokazać xd Why not ? ;D
 A oto bransoletki Pani O. :d Tak O. to Directionerka ;d
 To dynia, którą wydrążają moi znajomi, których kiedyś na pewno poznacie :) Jedną z nich poznacie jutro *.*
 Tak dokładnie brak mi słońca ;-;
 Tsaa xd
Ania w Kibelku ... dokładnie .xd
A tak dla odmiany powiem wam, że dostałam 2 role w przedstawieniach xd Jestem Maryją w jasełkach ;/ Oraz Świadkiem w przedstawieniu o sądzie xd Jutro mała sesja z Panią K. xd Poznacie ją spokojnie ! xd Dobra myślę, żeto tyle :) 
Ania :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz