czwartek, 17 października 2013

Cześć, dzień dobry :)

Cześć :)
 Jestem Ania mam 12 lat, mieszkam w Kołobrzegu :) Do pisania blogów zainspirowała mnie Willbefineee KLIK. Może i jest ode mnie starsza, ale no cóż. Nie mogłam się powstrzymać od pokusy blogowania ;D Interesuję się sportem, lubię grać w siatkówkę :) Będę chodzić niedługo na treningi. Teraz chodzę na lekkoatletykę :) Staram się dążyć do perfekcji, bo jak do tego czasu jestem słaba z biegania na dystans. Szybko się męczę :/ Oprócz sportu uwielbiam śpiewać ! Śpiewam od dzieciństwa i mam talent :) Może niedługo podeśle wam jakiś filmik :) Mam kilku ulubionych piosenkarzy, piosenkarek. Z piosenkarzy kocham Olly'ego Mursa oraz Bruno Marsa :) Piosenkarki to Rihanna i Jessie J :) Moje ulubione zespoły to Little Mix, One Republic i Coldplay :) Również lubię One Direction, ale nie jestem Directioner ;P W sumie to nie wiem co więcej napisać :d Miejmy nadzieje, że szybko mi się nie znudzi pisanie bloga :D Muszę mieć motywacje :d Pod postem wstawię Wam moje zdjęcie ;d


      O macie takie jakieś xp
                                                                                                      Ania :3                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz